mandag 16. april 2012

Produkter fra Gourmetpikene.no

For noen uker siden fikk jeg tilsendt en pakke med produkter fra gourmetpikene.no for produkttesting. Jeg  har nå smakt på alle produktene og vurdert dem etter smak og kvalitet.


Franske drops - appelsin
Disse dropsene kommer i en søt liten tinnboks. Dropsene har appelsinsmak med en kjerne av anis. De er veldig gode, og perfekte til å ha med i veska, så min eske ble fort tom.



White Chocolate & Nougat spread

Et mykt sjokoladepålegg på glass med smak av hvit sjokolade og nougat med hakkede hasselnøtter.
Jeg er nok litt for vandt med vanlig sjokoladepålegg, så dette ble litt for "uvanlig" for min del, men så absolutt godt.


Cellery Crackers
Gourmetkjeks med smak av selleristang som er beregnet til blåskimmeloster. Disse syntes jeg at var helt fantsastiske, da jeg elsker både selleri og blåskimmeloster. Anbefales til neste ost og vinkveld!


Muddy Bear - Gourmetkjeks til barn
Bjørneformede sjokoladekjeks laget på belgisk sjokolade. Veldig gode kjeks, med god smak, som jeg godt kan skjønne at er veldig barnevennlige.
Et lite minus for at ingen av kjeksene var hele da jeg mottok dem.


Lakrids
Lakris dekket av sjokolade og rullet i jordbærpulver.
Smakskombinasjonene var veldig spesielle, ulikt alt annet godteri jeg har smakt tidligere. Jeg vil nok holde meg til vanlig lakris fremfor denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar